Продавець Крамниця дитячих книжок розвиває свій бізнес на Prom.ua 14 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
260 відгуків

Крамниця дитячих книжок

+380 (67) 187-77-38

Маркетингові війни

Маркетингові війни
  • Маркетингові війни, фото 3
  • Маркетингові війни, фото 4
  • Маркетингові війни, фото 5
  • Маркетингові війни, фото 6
  • Маркетингові війни, фото 7
  • Маркетингові війни, фото 8
  • Маркетингові війни, фото 9
  • Маркетингові війни, фото 10
  • Маркетингові війни, фото 11
  • Немає в наявності
  • Код: 100677

550 ₴

+380 (67) 187-77-38
Законом не передбачено повернення та обмін даного товару належної якості
Маркетингові війни
Маркетингові війни
550 ₴
Немає в наявності
+380 (67) 187-77-38
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Книга «Маркетингові війни» — класика стратегічного мислення в бізнесі

«Маркетингові війни» — культова книга Елла Райса й Джека Траута, яка перевернула уявлення про підхід до бізнесу та реклами. Автори майстерно поєднали маркетинг із військовою стратегією, спираючись на ідеї Карла фон Клаузевіца з його праці «Про війну». Це не просто метафора, а глибоке розуміння конкурентної боротьби як реального протистояння на ринку.

У книзі розглядаються різні типи стратегій залежно від позиції компанії: фронтальний наступ, удар із флангу, оборона або партизанська війна. Теорія підкріплена реальними кейсами з історії бізнесу — від «пивної війни» до протистоянь Coca-Cola і Pepsi чи McDonald's і Burger King.

«Маркетингові війни» допомагають краще зрозуміти логіку поведінки компаній у конкурентному середовищі, виявити слабкі місця у власній стратегії й знайти нові можливості для зростання. Ця книга буде корисною як маркетологам-практикам, так і власникам бізнесу, які прагнуть мислити стратегічно.

Якщо ви шукаєте потужну бізнес-книгу з конкретними прикладами та чіткими висновками — варто купити книгу «Маркетингові війни». Вона стане цінним джерелом ідей для розвитку власної справи.

Основні
ВиробникФабула
Країна виробникУкраїна
ТематикаМаркетинг
Мова виданняУкраїнська
Вид палітуркиТвердий
Кількість сторінок240
Рік видання2024
ISBN9786170953858
СтанНовий
Користувальницькі характеристики
АвторДжек Траут, Ел Райс
ПерекладачВ'ячеслав Стельмах
ВидавництвоРанок, Фабула
Серія книг#PROBusiness
Вага0.531
Формат200x200 мм
Книги за вікомДля дорослих
Категорії. Доросла літератураБізнес-книги, Маркетинг, Нехудожня література
Оригінальна назваMarketing Warfare
  • Ціна: 550 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner