550 ₴
«Маркетингові війни» — культова книга Елла Райса й Джека Траута, яка перевернула уявлення про підхід до бізнесу та реклами. Автори майстерно поєднали маркетинг із військовою стратегією, спираючись на ідеї Карла фон Клаузевіца з його праці «Про війну». Це не просто метафора, а глибоке розуміння конкурентної боротьби як реального протистояння на ринку.
У книзі розглядаються різні типи стратегій залежно від позиції компанії: фронтальний наступ, удар із флангу, оборона або партизанська війна. Теорія підкріплена реальними кейсами з історії бізнесу — від «пивної війни» до протистоянь Coca-Cola і Pepsi чи McDonald's і Burger King.
«Маркетингові війни» допомагають краще зрозуміти логіку поведінки компаній у конкурентному середовищі, виявити слабкі місця у власній стратегії й знайти нові можливості для зростання. Ця книга буде корисною як маркетологам-практикам, так і власникам бізнесу, які прагнуть мислити стратегічно.
Якщо ви шукаєте потужну бізнес-книгу з конкретними прикладами та чіткими висновками — варто купити книгу «Маркетингові війни». Вона стане цінним джерелом ідей для розвитку власної справи.
Основні | |
---|---|
Виробник | Фабула |
Країна виробник | Україна |
Тематика | Маркетинг |
Мова видання | Українська |
Вид палітурки | Твердий |
Кількість сторінок | 240 |
Рік видання | 2024 |
ISBN | 9786170953858 |
Стан | Новий |
Користувальницькі характеристики | |
Автор | Джек Траут, Ел Райс |
Перекладач | В'ячеслав Стельмах |
Видавництво | Ранок, Фабула |
Серія книг | #PROBusiness |
Вага | 0.531 |
Формат | 200x200 мм |
Книги за віком | Для дорослих |
Категорії. Доросла література | Бізнес-книги, Маркетинг, Нехудожня література |
Оригінальна назва | Marketing Warfare |